BIURO ZARZĄDU ODDZIAŁU CZYNNE W ŚRODY 16.00 - 18.00 (WERYFIKACJA ODZNAK) I CZWARTKI 16.00 - 18.00 (SPR. CZŁONKOWSKIE)

Świdnickie Koło PTTK ‘‘KOŁO ŚLĘŻY‘‘ > Dwa szczyty do Korony Gór Polski w jeden dzień
03.01.2021r.
Dwa szczyty do Korony Gór Polski w jeden dzień

2 stycznia połączone siły członków Kół PTTK "Koło Ślęży" oraz "Pszczoły i Trutnie" z sukcesem zaatakowały i zdobyły dwa szczyty, należące do Korony Gór Polski: Orlicę (1084 m n.p.m.) oraz Jagodną (977 m n.p.m.). Na Orlicę dotarliśmy dość wcześnie rano, czerwonym szlakiem z Zieleńca. Na szczycie mieliśmy okazję wejść na niedawno otwartą wieżę widokową, choć niestety widoków nie było z powodu mgły. Po krótkim odpoczynku i posiłku, ze sporym zapasem czasu, udaliśmy się na Jagodną. Ruszyliśmy z Przełęczy Spalonej niebieskim szlakiem i po ponad godzinie wędrówki byliśmy na miejscu. Tam na kolegę Dawida czekała niespodzianka - torcik z fajerwerkami - z okazji zdobycia przez Niego ostatniego szczytu do odznaki "Korona Gór Polski". Po serii pamiątkowych zdjęć i zjedzeniu "niespodzianki", udaliśmy się do Schroniska "Jagodna" na pyszny obiad (oczywiście na wynos). To był wspaniały dzień pełen wrażeń, zimowych krajobrazów i dobrego humoru.